Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.rajkeramiky.cz, jehož provozovatelem je pan 

Luboš Hrabčuk

Heranova 1212, Ústí nad Orlicí, 56206

IČ: 75451701, DIČ: CZ7811133693

 

Obchodní podmínky určují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (dále jen kupujících).

 

II. Objednávka a uzavření smlouvy

 

1. Veškeré objednávky provedené prostřednictvím internetového obchodu

 www.rajkeramiky.cz jsou závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.

3. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

4. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.

5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou jeho převzetí a zaplacení kupní ceny. Ke každému nákupu Vám vystavíme doklad o prodeji, popřípadě fakturu. Tento doklad o zaplacení zboží uschovejte pro případ reklamace.

6. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu www.rajkeramiky.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

7.  Provozovatel je plátcem DPH.

 

8. Zobrazení produktu je pouze informativní, produkty jsou ručně vyrobeny a  mohou se v konkrétních případech mírně lišit. 

9. Veškeré informace o změně stavu objednávky jsou odesílány na e-mail kupujícího, jenž je pečlivě sleduje, a jakékoliv nesrovnalosti neprodleně nahlásí prodávajícímu.
Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné, nebo vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle prodávající informaci na e-mailovou adresu zákazníka.

 

10. Zboží prodáváme pouze v rámci České Republiky.

 

III. Dodací lhůty

Budeme se snažit odeslat Vám zboží co nejdříve. Pokud máme objednané zboží skladem, obdržíte jej během několika nejbližších pracovních dnů, odeslání je provedeno nejpozději do 5 pracovních dnů od objednání. V případě, že si vyberete z naší nabídky výrobek, který skladem nemáme, budeme Vás prostřednictvím telefonu nebo e-mailu informovat, v jakém termínu jej budeme moci dodat. Vzhledem k časové náročnosti na výrobu zde je nutno počítat s dodací lhůtou mezi 2 - 3 týdny. Nebude-li s touto dobou kupující souhlasit, oznámí to neprodleně e-mailem či telefonicky prodávajícímu a objednávka tímto zaniká. Po expedici objednávky (odeslání k zákazníkovi) již není možné objednávku stornovat.

 

IV. Poštovné a balné

Objednané zboží Vám zašleme na dobírku prostřednictvím České pošty. Cena za odeslání balíku na dobírku je 155,- Kč vč. DPH.

Jestliže Vám způsob úhrady na dobírku nevyhovuje, můžeme Vám nabídnout platbu předem na náš bankovní účet. V tomto případě Vám naše číslo účtu zašleme spolu s potvrzením objednávky na Vaši e-mailovou adresu. Poštovné je u tohoto způsobu platby pouze 120 Kč. Pokud celkový objem Vaší objednávky dosáhne částky 1000 Kč a více, základní poštovné a balné od nás budete mít ZDARMA. Úhrada dobírkou je v tomto případě za příplatek 35 Kč vč.DPH. Osobní odběr je možný po předchozí dohodě a v tomto případě se samozřejmě poštovné ani příplatek za dobírku neúčtuje.

U objemově náročných objednávek si provozovatel z technických důvodů vyhrazuje právo na možnost rozdělit objednávku na více zásilek. Tímto jsou zajištěny potřebné podmínky pro bezpečnou přepravu zboží. Zákazník hradí pouze jedno poštovné (u objednávky nad 1000 Kč – neplatí žádné) a ostatní náklady spojené s přepravou hradí již odesilatel. Samozřejmostí je, že je tento postup nejdříve odsouhlasen s kupujícím. Pokud kupující s tímto nebude v daném případě souhlasit, oznámí to co nejdříve provozovateli a objednávka tímto zaniká.

 

V. Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu a včetně všech dokumentů (návodů, záručních listů atd.) a případných dárků (bonusy za překročení limitu objednávky) poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Zboží nezasílejte na dobírku, doporučujeme jeho pojištění po dobu přepravy. Po obdržení a kontrole vráceného zboží, prodávající obratem zákazníkovi zašle dobrobis na uvedenou částku. Po jeho potvrzení vrátí prodávající zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem (složenkou či na účet). Pokud prodávající zjistí poškození vráceného zboží, navrhne kupujícímu buď vrácení adekvátní částky nebo poslání zboží zpět.   Kupující nemůže odstoupit podle odstavce 7 od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

 

 

VI. Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady a poškození přepravou je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu, následně bude informován o dalším postupu.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním 

d) z povahy ruční výroby nemohou být ani katalogově  totožné kusy vždy naprosto stejné.

Upozorňujeme proto, že drobné rozdíly mezi jdnotlivými kusy od jednoho druhu, nemohou být předmětem reklamace
 

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Při kladně vyřízené reklamaci, má kupující právo na vrácení peněz, bez poštovného, nebo na nové zboží.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 01. 6. 2010

 

 

 

Nabízíme:

Zasklívání lodžií a zasklívání balkónů od Optimi

Zasklívání lodžií a zasklívání balkónů má mnoho výhod. Nejen že si tak můžete na balkoně nebo lodžii posedět i v chladnějším počasí, ale také zateplíte svůj byt a chráníte ho před všemi nepříznivými vlivy počasí.

Specializovaný obchod na prodej puzzle

Jsme specializovaný internetový obchod zaměřený na prodej puzzle, pěnových puzzle koberců pro děti a všeho, co s puzzle souvisí. Neustále pracujeme na rozšiřování sortimentu, každý den máme pro Vás v nabídce nová a nová puzzle.